Search
Close this search box.
Paw Icon
Search
Close this search box.
Paw Icon

FAQ

Kan ik meerdere producten na elkaar scannen?
Ja, dat is mogelijk.
Ik heb geen mobiele data op mijn smartphone. Kan ik de app gebruiken?
De spaarfunctionaliteit van de app kan ook zonder internet worden gebruikt. Enkel voor de registratie en het inloggen is een internetverbinding vereist.
Ik ben onlangs verhuisd – kan ik verder sparen op dezelfde digitale spaarkaart?
Je kan inderdaad blijven verder sparen op de reeds bestaande digitale spaarkaart.
Ik heb een nieuwe dierenarts – kan ik verder sparen op dezelfde digitale spaarkaart?
Je kan inderdaad blijven verder sparen op de reeds bestaande digitale spaarkaart – overleg wel goed met je dierenarts.
Ik heb geen smartphone en kan dus niet sparen via de app – is het nog mogelijk om verder te sparen via de papieren spaarkaart?
Momenteel is het nog steeds mogelijk om met de papieren spaarkaart te sparen.
Kan ik zowel met de app en met de papieren spaarkaart werken?
Als de QR-codes op je papieren spaarkaart reeds gescand zijn via de app, dan is je papieren spaarkaart ongeldig.
Ik koop verschillende producten uit het Flexadin gamma - kan ik deze combineren op mijn digitale spaarkaart?
Ja, het is mogelijk om verschillende producten te scannen op dezelfde digitale spaarkaart – bijvoorbeeld Flexadin Advanced kat en Flexadin Plus.
Hebben alle producten dezelfde waarde?
Ja, iedere verpakking met een QR-code sticker heeft de waarde van één spaarpunt.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Druk onderaan het startscherm op “Wachtwoord vergeten?”, op het volgende scherm vul je vervolgens je e-mailadres in en druk je op de knop “Wachtwoord resetten”. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een nieuw wachtwoord. Dit wachtwoord kan je na het inloggen wijzigen via instellingen.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 010 498 00 79 of via het contactformulier.

Scroll to Top